Jau otro gadu skolā izmantojam dabas vides estētikas metodes. Tās sniedz iespējas attīstīt pozitīvo emociju pieredzi, nodrošina atbalstu izziņas un mācīšanās spēju aktivizēšanā, paaugstina skolēna pašvērtējumu, rada pozitīvu attieksmi, ticību savām spējām, palīdz uzmanības un koncentrēšanās prasmju trenēšanai un attīstīšanai.
Tā kā uzmanība ir nesaraujami saistīta ar emocijām, ir ļoti svarīgi tās radīt mācību stundās, ārpusstundu nodarbībās un pasākumos, jo emocionāli uzlādētas darbības, vārdus skolēni atceras, izjūt daudz labāk un noturīgāk.
Tā kā
pavasaris visemocionālāk iedarbojas uz cilvēkiem un ar katru jaunu dienu
pamostas aizvien vairāk ziedu, aizvien vairāk krāsu – skolā organizējām dabas
vides estētikas interaktīvo nodarbību ‘’Krāsas dabā’’, kuras laikā skolēni
iepazina sajūtu, dažādu maņu, zināšanu, sadarbības un radošos uzdevumus.
Inga Dāvidsone, dabas vides estētikas speciāliste
Nav komentāru :
Ierakstīt komentāru
Lūdzu ievērot pieklājību!