Programmas finālā paredzēts, ka klasē tiek izveidota īpaša vieta Miera osta, kur bērnam pēc savas iniciatīvas „piestāt”, kad viņš sevī sajūt dusmas, agresiju, satraukumu, kad gadījies ar kādu sastrīdēties vai tamlīdzīgi. Tā ir vieta, kas rosina bērnus reflektēt, diskutēt, risināt problēmas. Kad bērni jūtas pārāk emocionāli, lai mācītos, šī vieta piedāvā iespēju „pārstrādāt” savas emocijas un sagatavoties, lai atkal būtu kopā ar ar citiem bērniem un atgrieztos pie darba.
Bērni paši izteica savas vēlmes, ko Miera ostā vēlētos redzēt un radīja savu vīziju par šo vietu. Miera ostai izdevās tapt pateicoties 2. klases skolotāju Jolantas Gūtšmites, Julianas Potjomkinas, sociālā pedagoga Agneses Čamanes un skolas tehniskā personāla sadarbībai. Papildus klasē tika veikts kosmētiskais remonts un radīta vieta, kur novietot bērnu radošos darbiņus.
Saistībā ar epidemioloģiskajiem rādītājiem un nestabilo situāciju izglītības sistēmā, Miera osta 2. klases bērnus joprojām pacietīgi gaida. Bērni ar jaunumiem klasē pagaidām iepazīstas, apmeklējot vienīgi individuālās konsultācijas.
Nav komentāru :
Ierakstīt komentāru
Lūdzu ievērot pieklājību!